China Glaze Con-Fused (Magnetix II)

When I got the suprise package with the whole China Glaze Magnetix II collection I was like „whaatt? I didn’t know that I would get them yay!”. The best part of this collection is a new magnet with 3 new designs – vertical stripes, grid pattern and circles. And a cirle pattern became my favourite straight away – they look amazing. Over green they look like circles on the swamp water, I love it
Jak przyszła do mnie niespodziewana paczka z całą kolekcją China Glaze Magnetix II miałam minę z cyklu „coooooo? Nie wiedziałam, że mają przyjść jej!”. Najlepszą częścią tej kolekcji jest nowy magnes z trzema nowymi wzorami – pionowymi paskami, kratką i okręgami. Wzorek z okręgami od razu stał się moim ulubionym – wyglądają rewelacyjnie. Na zielonym lakierze wyglądają jak kółka na bagiennej wodzie, uwielbiam ten efektin the shade / w cieniu

 China Glaze Con-fused

in the sunlight / w słoncu

China Glaze Con-fused
this product was sent to me for review / produkt ten został mi wysłany do recenzji
  • Patrycja

    Wooow takiego efektu jeszcze nie widziałam, w słońcu wygląda fenomenalnie :)

  • Bella

    Takiego wzoru jeszcze nie widziałam :) Kojarzy mi się trochę z różą!

    • jest taki jeden lakier w tej kolekcji co jest fioletowo-magentowy i jemu jak się kółka zrobi to jest róża jak nic :>

  • Paramore

    Jej, jak jakieś hipnotyzujące oczy :D Świetnie to wygląda!

  • Kokodylek

    Genialny efekt! :>

  • Yasinisi

    Lakier jak lakier, fajny.. Ale to kółeczko.. WOW !!! Podobnie jak hatsu, prawie go kliknęłam, ale ostatecznie zrezygnowałam.. Teraz żałuję :/

  • o kurcze, ale czad!

    • no czad to dobre określenie, kółka rządzą :>

  • Łał, genialne!

  • eeeeeeeeeeeeeej mimo ze zielony to mi sie podoba :D

    • zobaczysz jaki fioletowy jest fajny :P

  • Una

    Świetny kolor i ten efekt.
    Kojarzy mi się z… pewną grą komputerową. ;-)

    • z jaką? Bo mi z Quake III Arena :P

  • Wczoraj już prawie kliknęłam ten magnes, ale coś mi mówiło „a po co ci”. A tu takie ładne kółka noooo. Świetnie ten wzór wychodzi. Czekam na kratkę ;p
    A i zielony lakier zacny ;)

    • kratka też jest super, ale na jasnych lakierach słabo ją widać. Pionowe paski w sumie też :>

    • pionowe paski mnie nie rajcują jakoś, znając życie wyszłyby mi koślawo XD

    • hehe mi też tak wyszło niezbyt prosto ale i tak mi się podobają :D A i nie bierzcie przypadkiem tego kupobrązowego – nie dość, że brzydki to jeszcze się nie magnesuje prawie ;p

  • O rany! Te kółka są obłędne!

  • Rose Sélavy

    Nie przekonam się do magnetycznych i już. Ale te kółka najlepsze ze wszystkiego i sam kolor git majonez. ;p

  • Wow! Widząc zdjęcie tylko zastanawiałam się jak to zrobiłaś. A tu magnes. Super efekt, czekam na kolejne notki z tymi magnesami i lakierami.

  • piękne!
    Ja tylko pewnie jak bym to wzięła to gówno by mi wyszło z tego za przeproszeniem :/ jestem jakiś beznadziejny antytalent w tej materii :/ albo dotykam magnesem lakieru i pac, albo nic mi nie wychodziiiiiiiii… ja chcę takie kółkaaaa na fioletooooooowym… no. wypłakałam się.

    • bo to trzeba blisko i ja lekko przechylam na odpowiednią stronę w trakcie aby wzor był pełny :)

  • Wow! Genialne!!!!

  • cudnie wygląda z tymi kółeczkami :) bardzo magnetyczny :)

  • Iwetto

    Wygląda hipnotyzująco **

  • southgirl

    Rewelacyjny jest!!! Chyba musze go miec :P

  • Ekstra, wygląda tak trochę psychodeliczne=)

    • dokładnie to samo chciałam napisać, z pominięciem słowa „trochę” :D

      zaskakująco wyraźny efekt :O

  • kółeczka są ekstra :) jeszcze takiego magnetycznego nie widziałam

  • Jakie psychodeliczne te kółka :D

  • Cel

    Fabulous indeed! And the circles magnetic design is super cool!

  • to mi się podoba :) bardzo fajnie robi wzorki :)))

  • WOW, zajebiste połączenie koloru z tym wzorem!!

  • They look like eyeballs! Awesome!

  • Wow, zajebioza *__*

  • nie lubie magnetycznych, ale ten efekt jest świetny! *_*

  • jazzqueen64

    Wow, the circle magnetics are fabulous!

  • Świetny efekt :)
    Zapraszam do mnie: http://perfectbody-fit.blogspot.com/

  • Jakiś czas temu przeglądałam Twojego bloga i zauroczyłam się tymi „bagiennymi kółkami” – przez Ciebie wydałam kupę kasy na ten lakier i ten magnes, ale jestem bardzo zadowolona :D

    • to fajnie, ze ci się podoba:)