Bike stripes ;) / Rowerowe paski ;)

Last saturday I was at Bike Marathon with my friend. I wasn’t taking part in the race, I was more of a cheerleader (like safety car lol)  I wanted to do my best so I made a mani inspired by colours in his outfit.
I’m such a good friend ;-) As a base I used China Glaze White On White – that’s a perfect white, maybe its coverage isn’t the best, but it doesn’t smudge and dries real fast, which is useful while stamping or doing nail arts. I’m really happy with this polish, it also lasts long (it has an old formula, not B3F). To make stripes I used self-adhesive tapes from ebay (something like that). They’re rubbish when it comes to leaving them as nail art, they shrink and become uneven after you use any top coat. The rest of polishes: black Lovely/Wibo (the best black ever) and China Glaze Hey Sailor!. I took photos after 2 days, as you can see, the white base is still perfect. I really liked these stripes, I need to make another using different colors really badly. Sadly I cannot make any freehand stripes, it’s too hard for me ;)
W ostatnią sobotę byłam z kolegą na Bike Maratonie w Zdzieszowicach. Ja nie startowałam, przypadła mi rola osoby wspierającej zawodnika (że niby taki safety car, buehehe :P) ;) W ramach wczucia się w rolę, przygotowałam nawet paznokcie na tę okazję w kolorach stroju mojego kolarza :P W końcu trzeba się odpowiednio przygotować przed wyjazdem ;) Taka jestem angażująca się koleżanka ;-) Bazowy lakier to biały China Glaze White On White – świetny biały, nie kryje może jakoś rewelacyjnie ale nie smuży i bardzo szybko schnie, co przydaje się przy robieniu wzorków czy stemplowaniu. Jestem bardzo z niego zadowolona, do tego trzyma się fantastycznie (ma starą formułę, nie B3F). Do pasków użyłam samoprzylepnych tasiemek z ebay (coś takiego), do ozdabiania są beznadziejne bo pod wpływem topu się kurczą i zwijają ale do oznaczania granic pasków są ok. Pozostałe lakiery to czarny Lovely (Wibo/Lovely ma najlepszy czarny lakier ever) i China Glaze Hey Sailor!. Zdjęcie po 2 dniach noszenia, więc widać że biała baza jest nienaruszona. Bardzo mi się podobał ten wzorek, muszę koniecznie zrobić takie paski w innych kolorach. Niestety ręczne malowanie w moim przypadku jest awykonalne ;)
Bike stripes ;) / Rowerowe paski ;) Bike stripes ;) / Rowerowe paski ;)
  • Fixation

    świetna jesteś XD ja w takiej sytuacji czułabym sie maksymalnie zdopingowana :D

  • Rose Sélavy

    fajne, jak naklejki. ;)

  • madziowa

    to się nazywa prawdziwe wsparcie :)

  • świetne są! sama chcę sobie takie zrobić od dawna, tylko nie chce mi się bawić z taśmą…
    PS. Zdzieszowice? A daleko miałaś? Bo ja mieszkam mały kawałek drogi od Zdzich :P

    • ja mieszkam w stolicy naszego pięknego województwa :P

    • Ja 50km od naszej „pięknej” stolicy województwa :P Miło wiedzieć, że mamy takie wspaniałe talenty na opolszczyźnie ^^

  • No to wsparłaś kolegę zawodowo! Docenił chociaż? ;-)

  • No to wsparłaś kolegę zawodowo! Docenił chociaż? ;-)

  • Haha! Genialne! :D

  • Fajny pomysł :) ja nie umiem robić pasków na paznokciach…

    pzdr.

  • Ładne:)
    Te tasiemki są właśnie lipne, ale widze na wielu blogach, nie polskich głównie że są dość popularne, może po prostu inni nie dają na nie topa? Tylko wtedy sie szybko same odklejają..

    A ten czarny z Wibo to obojętne z jakiej serii brać, bo mi się skonczył zwykły czarny a potrzebuje do wzorków:)

    • obojetnie, ja mam łezkę Lovely a koleżanka Express Growth i są takie same. Kryje po jednej warstwie i jest tani jak barszcz :>

  • Bardzo ładnie wyglądają :)

  • świetny efekt!

  • Paramore

    Efekt świetny, myślałam, że to naklejki :>

  • świetne! :)

  • Orlica

    Jakie równiutkie :D
    Ostatnie zdjęcie wymiata, angażująca się koleżanko :P

  • Bardzo ładnie wygląda :)

  • Piekne te paseczki, musze kiedys zasiasc i sprobowac takie zrobic :)
    Choc nie spodziewam sie tak pieknych rezultatow jak u Ciebie ;)

  • Mitsukki

    Uwielbiam paznokcie w paseczki, aż mam ochotę też coś takiego zmalować :)

  • cool :-D

  • Bella

    Z takim paznokciowym dopingiem na pewno dobrze mi się jechało :))

  • April

    Super fabulous!