Bike hemlet manicure :D / Kaskowo-rowerowy mani :D

I bought a bike helmet lately and just for fun I made also a manicure with a similar pattern ;) I also bought a new bike because my old one was in a poor condition ;) As a base I used Essence Lime Up! (it chipped next day lol). Fot the pattern I used Essence All Access and Konad black and white stamping polishes. These stripes are from Bundle Monster BM-201 plate. It looked so awesome ;)
Kupiłam ostatnio kask rowerowy i tak dla zabawy zrobiłam manicure z podobnym wzorem ;) Kupiłam też nowy rower bo mój poprzedni był już w naprawdę kiepskim stanie ;) Jako bazy do manicure użyłam Essence Lime Up! (na drugi dzień poodpryskiwał lol). Do wzorku użyłam Essence All Access oraz czarnego i białego lakieru Konad do stemplowania. Paski są z płytki Bundle Monster BM-201. Ekstra to wyglądało ;)
Bike hemlet manicure :D / Kaskowo-rowerowy mani :D Bike hemlet manicure :D / Kaskowo-rowerowy mani :D

And here is my new boyfriend lol ;P I would like you to meet KROSS LEVEL A6 2011 V BRAKE 18″;)

A to mój nowy chłopak lol ;P Chciałabym wam przedstawić KROSS LEVEL A6 2011 V BRAKE 18″ ;)

I’m so happy happy happy! ;-)

Aaa jak się cieszę! ;-)

  • Patrycja

    Świetny pomysł, pazurki i kask pasują do siebie idealnie :) życzę udanych wycieczek rowerowych :)

  • Nieźle się z kaskiem komponujesz ;>

  • Rose Sélavy

    Czadowy ten wzorek. Jeden z Twoich lepszych imho :)

  • Fixation

    jaki pomysłowy mani, świetny :D

  • Super chłopak :D ale pazurki wygrywają, piękne : obserwuje :)

  • hee fajne są :)

  • Agga

    Fajne opony! A mani zajebisty :)

  • bardzo fajnie to wygląda:)

  • MARTA

    swietny efekt!

  • piękny rower i pazurki tez uwielbiam rower i też kupiłam kask uwielbiam po górach jeździć z adrenailiną :)zapraszam do siebie i dodaje do obserwowanych

  • zebra-nails

    Very cool!

  • Fantastyczny manicure! A rower… Rower jeszcze fajniejszy, o ile to możliwe.
    Miłych podróży. :)

  • Paramore

    Ale fajny, od razu mi się sportowo skojarzył :D

  • Zgrany duet:) Ja dziś widziałam dziewczynę, która ubrana była cała w skórę i miała kask motocyklowy (znaczy pewnie jechała na motocyklu lub była pasażerem) i przy tej całej czarnej skórze w oczy od razu rzuciły mi się jej różowe paznokcie. Jednak kobieta zawsze pozostanie kobietą- czy to na motorze czy na rowerze:)

  • teraz już tylko wsiadać na rower i jazda :D

  • idealne połączenie, świetnie to wygląda :D

  • love it :-D